A day in the life (MEBflix)

Gisteren was het de MEBflix! Een dag op Thomas More waar elke groep van het eerste jaar zijn zelfgemaakte programma voorstelt.

Ik stond zo vroeg mogelijk op en koos een bruine outfit, want ik moest vandaag als kroket komen…

Rarara wat ons programma was… Kroket! Gemaakt voor Ketnet.

Om acht uur ’s ochtends kwam ik aan op school. Mijn klasgenoot Jef had daar al wat tafels bezet om onze decoratie op te kunnen zetten.

Om 9 uur kwamen mijn andere teamgenoten aan met nog meer decoratie en de kroket pakken.

We oefenden onze pitch, hingen vanalles op en maakte ons deel van het Mediaforum zo mooi mogelijk.

Daarna moesten we pitchen voor de opdrachtgevers. Ze waren tevreden en ook enthousiast over onze branding, dus ons werk was niet voor niets geweest!

De rest van de dag stelden we ons programma nog voor aan onze klasgenoten. Daarna was de prijsuitreiking.

Jammer genoeg wonnen we niks, maar toch hadden we genoten van de dag en veel plezier gehad.

Die avond ging ik nog even naar de schaatsbaan, praatten met wat vrienden en vertrok toen naar huis om te eten.

Het was toen nog niet super laat, maar het voelde wel zo!

Ik was super moe, werkte nog snel aan een presentatie voor vandaag en viel toen snel in slaap.

Comments

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *