Heyy iedereen!
Ik had vandaag zin om een berichtje te schrijven, maar geen idee over wat.
Dus ik ga gewoon vertellen over mijn dag!
Vandaag had ik zoals gewoonlijk weer school. Het was een lange, beetje saaie dag.
Daarna waren de lessen gedaan en kon ik eindelijk naar de schaatsbaan vertrekken! Daar zit ik dus nu, in de cafetaria.
De schaatsbaan is mijn favoriete plek om werk gedaan te krijgen. Het is meestal rustig in de cafetaria en ik kan me daar beter concentreren dan op mijn kamer.
Ik heb hier het gevoel dat mensen mij een beetje in de gaten houden (zelfs al is dat waarschijnlijk niet zo) en dat helpt me om te blijven werken en niet te gaan scrollen op mijn gsm of zo.
En daarbovenop zit ik dicht bij het ijs, en kan ik af en toe door het glas naar mijn vriendinnen kijken die trainen.
Ik heb in het verleden ook een tijd gewerkt hier, dus heb wel goede contacten met mijn collega’s. Als ik dan wat afwisseling wil van het eindeloos studeren kan ik met hun praten.
Oke dat was mijn ramble!
Byeeee!

Een reactie achterlaten