Een paar weken geleden gingen we voor school naar Antwerpen voor een fotografie opdracht.
Geniet van mijn favoriete foto’s die ik maakte (met uitzondering op de tweede foto die mijn klasgenoot Dylan Claes trok).
Het was een zonnige dag met een stralende blauwe lucht. Dat maakte de les direct een stuk leuker. Het was ook tof om met mijn vriendinnen wat rond te kunnen kijken in Antwerpen en nog wat te kunnen shoppen.















Een reactie achterlaten